6 januari - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Evert & Tineke Leunen - WaarBenJij.nu 6 januari - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Evert & Tineke Leunen - WaarBenJij.nu

6 januari

Blijf op de hoogte en volg Evert & Tineke

06 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Half 8 wakker. Carpe Diem. Konden niet goed bedenken wat te doen vandaag. Zoveel keuzes. Besloten om naar Waimangu te rijden. Hier is een grote vulkanische vallei. Op 10 juni 1886 is er een grote vulkaanuitbarsting geweest en zijn er veel kraters ontstaan. Het is een wandeling van 2.5 uur door het gebied en retour met een vieze (waarom diesel?)bus. Nog nooit zoiets moois gezien. Wat een kleuren en alle meertjes stomen, borrelen en maken geluid. Teruggereden naar ons hok en lekker zitten lezen in het zonnetje. Bij de camping liggen kano's voor vrij gebruik. Je moet wel een giga zwemvest om want je zou eens kunnen verzuipen in water van 50cm diep. Zijn een stukje het riviertje geroeid. Heerlijke indiase curry gemaakt en zijn weer aan het plannen voor morgen

• 07 Januari 2017 - 13:58

Edwin En Hester:

Hallo Evert en Tineke, erg leuk jullie verslagen te lezen en foto's te ontvangen. Voor ons een feest van herkenning. Fijn dat de laatste dagen het weer meewerkt. Dat blijft altijd spannend in NZ. Geniet lekker door.

• 08 Januari 2017 - 12:38

Marike:

Het lijkt wel of jullie vakantie hebben ;) , ik zie al dagen geen berichten meer. Gefeliciteerd met Auke . die is hier vandaag nog jarig , maar dat was bij jullie gister denk ik. Veel plezier weer