21 januari - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Evert & Tineke Leunen - WaarBenJij.nu 21 januari - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Evert & Tineke Leunen - WaarBenJij.nu

21 januari

Blijf op de hoogte en volg Evert & Tineke

21 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Heerlijk ontbijt in de b&b met yoghurt en vers fruit. Om half 10 vertrekt onze trein vanuit het prachtige station. We rijden met Taieri Gorge Railway van Dunedin naar Pukerangi en weer terug. Een rit van 4 uren. Het uitzicht is prachtig. Door de bergen, over bruggen en door smalle tunnels. Tijdens het rijden mag je buiten op het platform buiten tussen de wagons staan. Geweldig! Vooral als je over de hoge bruggen gaat. Soms 100meter boven het water. Je kijkt zo door de rails naar beneden en aan de zijkanten is helemaal niks. Het weer is zonnig dus we boffen.'s Middags lekker gerlaxed en boodschapjes gedaan en heerlijk gekookt. Asperges en garnalen.In de keuken is alles aanwezig en schoon. Onze vanlinden wijn opengemaakt die we in Napierhadden gekocht. Nog tv gekeken en weer een dag voorbij.

• 22 Januari 2017 - 12:41

Anita :

Heerlijk dagje dus :)

• 22 Januari 2017 - 16:14

Edwin En Hester:

wat hebben jullie al veel gedaan en gezien. Sommige plekken hebben wij ook bezocht en we reizen steeds met jullie mee. In ons reisverslag staat ook de mooie treintocht beschreven. met het weer moet je wel een beetje geluk hebben in NZ. Maar uit jullie verslagen blijkt dat jullie erg genieten. Ga zo door met genieten!!

groetjes van Hester en Edwin