9 februari - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Evert & Tineke Leunen - WaarBenJij.nu 9 februari - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Evert & Tineke Leunen - WaarBenJij.nu

9 februari

Blijf op de hoogte en volg Evert & Tineke

09 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Paihia

We hebben erg slecht geslapen windstoten, regen en blij dat we de tent gedraaid hebben maar het lijkt van alle kanten te komen s nachts.
7 uur evert er uit, gebroken, tineke na een pilletje nog ff onder zeil.
We pakken in het is bijna droog. Nog ff naar een galerietje en via de kust eerst naar Whangarei. Een hundertwasser project. Blijkt nog te moeten gebouwd, na mn pensioen nog maar eens naar NZ. Vrijwilligster geeft tip voor bay of islands, ga naar Russel!! We gaan na de lunch en boodschap weer op weg een klein stukje nog maar. Uurtje rijden. We komen eerst aan in Paihia .... wegwezen wat een toeristen. Met pondje naar het schiereiland. Russel prima plek dicht bjj echte beach en een klein dorpje. We eten weer eens lam met sla en opgebakken aardappelen, heerlijk, morgen maar weef eens uit eten. En hopenlijk mooier weer.

• 09 Februari 2017 - 22:06

Edwin En Hester:

Hai Evert en Tineke,
    Wat doen jullie toch veel leuke dingen. En gelukkig een paar stranddagen. Hier is het koud en winderig. Al weer jullie laatste week. Het is wel voorbij gevlogen.
    Tip: Het plaatsje Kawakawa (zuidelijk van Pahia) heeft een openbaar toilet, dat ontworpen is door Hundertwasser. (Evert overwerk??) en de Kauriparken in Northland aan de westkust.

Groet Edwin en Hester