5 januari - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Evert & Tineke Leunen - WaarBenJij.nu 5 januari - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Evert & Tineke Leunen - WaarBenJij.nu

5 januari

Blijf op de hoogte en volg Evert & Tineke

05 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Wat een herrie in ons slaaphok. Er is zelfs een buurman die harder snurkt dan Evert. Om 7 uur wakker. Rustig aan ontbeten en broodjes voor tussen de middag gesmeerd. Het is stralend mooi weer. Om 10 uur gaar rijden naar LakeTikitapu ( blue lake). Wandeling om het meer 5.5km. Halverwege heerlijk gezwommen in het heldere water. Lekker liggen zonnen(goed gemeerd factor50) en gelezen. Met auto naar Lake Rotokakahi (green lake) gereden. Wij zagen geen kleurverschil. Maar ja...(Marike haha). Koffie met 1 cheescake bij strandtent genomen. Grappig als je samen ergens 1 van besteld krijg je altijd 2 vorkjes erbij. Op de terugweg een wandeling van 3,5 km gemaakt door de Redwoods. Heeeeele hoge bomen >20 meter en grote varens. Mooi. Boodschappen gedaan. Mixed seafood en pasta gegeten. Heerlijk dagje.

• 05 Januari 2017 - 12:28

Nienke:

Ik begin jaloers te worden, geniet er maar van.

• 05 Januari 2017 - 16:05

Laurien:

Ik mis een foto!!!!

• 05 Januari 2017 - 17:45

Marike:

Klinkt erg goed allemaal . Er is een groot verschil tussen blauwgroen en groenblauw ! En ze kunnen ze natuurlijk ook niet allebei blue lake noemen . Hier blue skies vandaag . Daar zijn wij al blij mee

• 05 Januari 2017 - 21:05

Anita:

Klinkt ergggg goed, en gezwommen heerlijk :)