18 januari - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Evert & Tineke Leunen - WaarBenJij.nu 18 januari - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Evert & Tineke Leunen - WaarBenJij.nu

18 januari

Blijf op de hoogte en volg Evert & Tineke

19 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Vroeg op mede door het dicht slaan van camper deuren. Enige spettertjes als we klaar zijn met inpakken. De weg is open langs de kust. Met enige vertraging en een stop om dolfijnen te zien en een stop om koffie te drinken komen we voor 12 in Christchurch aan. Een nederlands echtpaar beheert de camping. De voorruit was door een steentje van een vrachtwagen gebarsten dus go rentals gebeld. De auto leeg, zitten in een huisje want er wordt harde wind en regen verwacht.
Christchurch in, eerst auto omwisselen en het centrum in. Veel nog te slopen en op te bouwen. Niet echt een bruisende stad. Art museum en botanic gardens bezocht. Boodschappen en toch maar op de camping eten. Prachtig zonnetje trouwens.